.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زمان برگزاری آزمون استخدام دخانيات گيلان

مجتمع دخانيات گيلان اعلام كرد: آگهي استخدام نيروي انساني در دخانيات از سال گذشته آغاز شده و آزمون آن در 29 و 30 بهمن ماه برگزار مي‌شود. 

مجتمع دخانيات گيلان در پاسخ به محمدرضا گياه پرور كارشناس صنعت دخانيات كشور كه در تاريخ 14/11/88 در مصاحبه‌اي با خبرگزاري فارس تحت عنوان «آگهي استخدام مجتمع دخانيات گيلان معمايي در اذهان عموم» نكاتي را عنوان كرده بود، مطالبي را در اختيار خبرگزاري فارس قرار داد كه عينا در پي مي‌آيد:

استفاده از عنوان كارشناس براي اشخاصي كه فاقد توانايي‌هاي علمي و فكري در زمينه‌هاي مختلف هستند نه تنها خوشايند نيست بلكه همواره تحليل‌هاي غلط و نادرست اين افراد مي‌تواند افكار عمومي را در قبال مسائل مهم دچار سردرگمي كند.

درباره مصاحبه سرپرست سابق مجتمع دخانيات گيلان كه به عنوان كارشناس صنعت دخانيات از آن ياد شده است، بايد گفت كه اين امر مصداق درستي ندارد زيرا سرپرستي كوتاه مجتمع لزوماً به معناي كارشناس صنعت دخانيات كشور نمي‌تواند باشد زيرا صنعت دخانيات ايران مجموعه‌اي مركب از تحقيقات، پژوهش، پخش و فروش بازرگاني، كشاورزي و ... است و نامبرده با تكيه بر عدم آگهي‌هاي تخصصي از صنعت دخانيات اقدام به سياه‌نمايي و تحريف واقعيت‌ها و تضعيف آثار عملكرد خالصانه نيروهاي خدوم مي‌كند.

اين شركت افتادن در دام پاسخگويي و صرف وقت به جواب دادن براي كسي كه هدفي جز بازيابي كرسي و جايگاه از دست داده را ندارد حركتي در جهت مطامع و برنامه‌ريزي شخص‌محوري او مي‌داند بنابراين براي تنوير افكار عمومي پاسخ‌هاي ذيل را ارائه مي‌كند.

حدود 5 هزار و 300 متقاضي مدارك خود را براي مجتمع ارسال كردند كه از اين 2 هزار و 50 نفر حائز شرايط آزمون هستند بنابراين تعداد بيش از 7 هزار نفر متقاضي اشتباه است.

تا كنون 11 نفر به دليل اعلام نظر از طرف هسته گزينش با آنها قطع رابطه كاري شده و اين افراد در مهلت قانوني اعتراض خود را اعلام كرده كه هسته گزينش نسبت به اعتراض اين همكاران در حال بررسي و اعلام نظر دوباره است و احتمال برگشت تمام يا تعدادي از آنان منتفي نيست.

توقف توليدات مشاركتي با يك كمپاني خارجي دليل بر بيكاري پرسنل اين مجتمع نيست و با امكانات اين كمپاني خارجي سيگارهاي داخلي توليد شده است.

طبق مصوبات مجلس براي اجراي ماده 10 نوسازي صنايع، اين مجتمع در صدد به‌روز كردن تجهيزات و به‌كارگيري نيروي انساني متخصص است كه اين مسئله ضمن ايجاد شغل براي جوانان مستعد و بازنشسته كردن افراد مسن با دريافت 30 روز حقوق در راستاي سياست‌هاي دولت امري قانوني است.

مجتمع دخانيات گيلان در ادامه نامه خود مي‌افزايد: درباره جذب شش نفر كارگر خارج از آزمون بايد گفت كه چنين جذبي صورت نگرفته است اما يكي از نمايندگان مجلس براي تكميل ظرفيت خالي يكي از اداره‌هاي تابعه دخانيات در شهرستان مذكور از مديرعامل شركت دخانيات مجوز جذب تعدادي را درخواست كرده كه به صورت كلي مورد موافقت قرار گرفته و دستور داده در صورت داشتن شرايط لازم و نياز آن اداره و انجام تشريفات قانوني و شركت در آزمون استخدامي بعداً عمل و اقدام خواهد شد.

همچنين مراحل جذب يك ليسانس شيمي زن از چند سال گذشته آغاز شده كه پس از تاييد گزينش نامبرده جذب شركت شده است كه اين مورد نياز با جذب و استخدام دوباره ليسانس شيمي زن منافاتي ندارد.

آگهي استخدام نيروي انساني در دخانيات از سال گذشته آغاز شده و در روزنامه‌هاي سراسري و محلي به اطلاع همشهريان رسانده شده است و در تاريخ 29 و 30 بهمن جاري نيز اين آزمون برگزار مي‌شود.

به اعتقاد اين مجتمع انتقاد در صورت صحت و سازنده بودن و تبادل تجربه نعمت و موهبتي براي رشد و تعالي است كه جايي براي تحريف و تخريب و منافع شخصي باقي نخواهد گذاشت و عنوان كردن مطالب خلاف واقعيت توسط هر شخص و مقامي به قصد تشويش افكار عمومي و ايجاد تنش نمي‌تواند راهگشا باشد.

*و اما پاسخ فارس
از آنجايي كه صداقت و رعايت حقوق جامعه در انعكاس اخبار از اهم كار رسانه‌ حرفه‌اي مانند فارس است، فارس بر اساس مستندات موجود آقاي گياه پرور اقدام به انتشار مصاحبه نمود و اي كاش تمام مسئولان هرگاه با انتقادي مواجه مي‌شوند به جاي برخورد چكشي با سعه صدر به تمام انتقادها اينجنين پاسخگو باشند و به رسانه‌ها فقط به ابزاري براي تبليغات يكسويه و خطي ننگرند. /فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد صادق عباسی ماتک 29 بهمن 1389
سلام خسته نباشید من نیم شنوا هستم زیر نظر بهزیستی هستم 3 در صد من عضو دارم من فرم پر کردم امدم اداره دخانیات به من کفتند 2 ماه ازضافه دارید منم در علت این اضافه چیه من متولد 1365/5/13 هستم نمیدونم برای چی این گیر دادن نتونستم امتحان بدم خواهشمندم دستور ما نیم شنوا بفرمایید من ارزو من بود بتونم بیام دخانیات کار کمنم ولی هیچ جوابی ندادخه با شماره تماس 09355425325_+55043/85 تماس نمکایید باتشکر از شما ؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.